úterý 30. září 2014

na stole u Vodiček

S příchodem našeho syna na svět jsem zaznamenala velká změny v naší domácnosti. Krom toho, že ještě víc všude zakopáváme o hračky a je slyšet neustálý smích, pláč nebo žvatlaní, postihla změna také naše pracovní stoly. Zatímco na Jindřišákově stole se stále průběžně zvětšují a zmenšují hromady všeho možného, můj stůl vypadal docela reprezentativně. No poslední dobou se však začíná velmi podobat tomu manželovu (vždy jsem doufala, že to bude naopak). Přemýšlím čím to je a napadlo mě, že jsem se jednoduše  rozhodla tu trochu volného času co mám, věnovat raději tvůrčí činnosti než úklidu :) 

naše stoly před Jankem

Jindřišákův stůl teď

Jolišákův stůl teď

Joričin stůl se také proměnil, neboť z Janka se stala prvotřídní demoliční četa a tak jsme museli stavby z lega přemístit ze země na stůl.
Joričákův stůl před a po




















A v neposlední řadě náš jídelní stůl...konečně se na něm nachází pouze věci související s kuchyní. Dřív totiž sloužil jako další pracovní plocha, ale protože je dosti malý a Jankovy ruce už jsou docela dlouhé, rychlé a šikovné museli jsme z něj odstranit všechna lepidla, řezáky, barvy, nůžky apod.

Žádné komentáře:

Okomentovat